+31 (0) 314 - 368 500
sales@rabelink.nl

Corona: aangepaste werkwijze Rabelink

Als gevolg van de huidige omstandigheden hanteren we bij Rabelink tijdelijk een aangepaste werkwijze. Vanwege de coronacrisis geldt er per direct een nieuwe regel met betrekking tot het (laten) aftekenen van alle zendingen op de boordcomputer van onze chauffeurs: om onnodig contact te vermijden, zullen zij dit zelf doen en wordt er dus geen originele handtekening van de ontvanger geregistreerd. We verzoeken om hier rekening mee te houden en uw medewerkers hierover in te lichten, zodat ook de collega’s op de werkvloer ervan op de hoogte zijn.

De nieuwe procedure voor onze chauffeurs ziet er als volgt uit:

  • Houd bij de laad- of losactie gepaste afstand (1,5 meter) van de verantwoordelijke persoon;
  • Vraag de naam van deze persoon;
  • Voer de naam van deze persoon zelf in op de boordcomputer;
  • Teken vervolgens de zending zelf af op de boordcomputer;
  • Maak bij vragen, opmerkingen of andere onduidelijkheden ook (voor de zekerheid) een foto van de betreffende zending.

Looptijden
Daarnaast wijzen we er nogmaals op dat we ons uiterste best doen om alle gebruikelijke looptijden te halen, maar dat het voor kan komen dat hier een afwijking in zal zitten.

Voor nieuws omtrent de coronacrisis baseren we ons voor een belangrijk deel op de berichtgeving van Transport & Logistiek Nederland. TLN houdt ook een liveblog bij, dit is te volgen via tln.nl/nieuws/liveblog-coronavirus.